.somewhere over the rainbow.

kertomuksia pienten ihmisten suurista kokemuksista.

torstaina, marraskuuta 30, 2006

city of angels pt. 1

noniin. ollaan taalla bangkokissa.

tultiin juuri hulluista bileista. q-bar oli paikan nimi, dj premier oli esiintyjan nimi. se on gang starrista. voitte arvata mun lempibiisin gang starrilta, se tuli tanaan.

mutta siis aika hienoo on ollut, humala tuli jostain.

mulla oli mielestani paljon sanottavaa, mutta en muista niista yhtaan.

niko sanoo: ei mulla kylla oo nyt oikein mitaan lisattavaa, muuta kun etta hyvaa kevatrullaa ja aika kuuma taalla.

lopetan ehka tahan kun oon hieman huonona.

oli helmet pilee. parhaat hip-hop-sellaiset ikina.

markia suudelmia kaikille.

-t.

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

kävin aamulla adventti kirkossa..on niitä bileitä siis täälläkin!!! :)

1/12/06 20:28  
Anonymous Anonyymi said...

taaskaan tää ei suostu mun juttuja tänne laittamaan. tai sitten en osaa käyttää.

en nyt jaksa samaa satua kertoa. sitä vaan että on tääläkin lämmintä, +8 ollu joka päivä ja lupailee jouluks vähän lämpimämpää.. vettä tulee tasaseen tahtiin ja silleen. että fuck tha christmas. ei hajota pakkasiin.

kiva kuulla että teillä on menny siellä hyvin. mä tässä yritän metsästää halpoja lentoja sinne suuntaan..

5/12/06 19:12  

Lähetä kommentti

<< Home